Burberry cu o nouă campanie „Year of Rabbit”.

Burberry
Fotografie hypebeast.com

Casa britanică de modă de lux Burberry este cunoscută pentru campaniile sale publicitare extrem de bine gândite. Brandul implică întotdeauna o echipă de oameni în producțiile sale și construiește o atmosferă unică în jurul celor mai recente colecții. Anul trecut am asistat la campania „The Night Before”, plină de emoție și anticipare pentru sărbători. De data aceasta, Burberry prezintă lumii ceva complet diferit. Campania 2023 este inspirată anul Nou Chinezesc si dezvaluie o colectie vestimentara in care motivul iepurelui joaca un rol deosebit.

sursa: https://www.adfwebmagazine.jp

Anul Iepurelui, ce schimbări va aduce?

Pe 22 ianuarie, conform horoscopului chinezesc, vom intra în anul următor, nu întâmplător numit Anul Iepurelui. Acest lucru se datorează faptului că iepurele de apă îi va fi patronul. Potrivit astrologiei chineze, semnele animale ale zodiacului au determinat soarta omului de mii de ani. Anul care vine al Iepurelui este să fie plin de armonie și ordine, potrivit chinezilor, îți va permite să-ți tragi respirația și să te oprești temporar în goana constantă. Anul Iepurelui ar trebui să aducă, de asemenea, abundență, realizarea pasiunilor și succese, precum și împlinirea viselor. Și toate acestea după anul dificil și haotic al Tigrului pe care l-am trăit în 2022.

Se pare că acesta este mesajul pe care Burberry încearcă să îl reflecte în cea mai recentă colecție de îmbrăcăminte. Se mai spune că brandul salută o nouă perspectivă și dorește să o răspândească consumatorilor săi. Prin noua campanie, el încurajează oamenii să: „experiențe extraordinare pentru a găsi încredere, pasiune și creativitate”. Cu toate acestea, este această idee principală utopică vizibilă în hainele viitoarei colecții?

O monogramă clasică cu o întorsătură distractivă

Nimeni nu va fi surprins că iepurele este un motiv cheie care străbate întreaga colecție, în diverse versiuni inspirate din desenele animate populare. Cu toate acestea, Thomas Burberry a ales un accent interesant și ușor amuzant. Ei bine, monograma clasică a mărcii concepută de Riccardo Tisci, l-a transformat în urechi de iepure. În cea mai recentă colecție, vor decora haine pentru femei, bărbați și copii, dar și iconica geantă și accesorii Lola.

Imprimeurile grafice ale iepurilor apar pe rochii cu un accent elegant de fundă, tricouri polo cu mâneci lungi și jambiere subțiri, printre altele. Jachetele Varsity, la modă, ajung și de această dată într-o paletă de culori puternică de roșu aprins și bleumarin, cu tributul Burberry adus Anului Iepurelui vizibil pe piept. În plus, designerul a experimentat cu forma monogramei în sine. Astfel, unele dintre motivele iepurașului sunt așezate spate în spate, astfel încât urechile să vină împreună în formă de inimă, în timp ce altele stau deasupra siglei Burberry.

https://pl.pinterest.com/pin/398076054576478851/
sursa: https://www.malemodelscene.net

Cu toate acestea, această reproiectare plină de umor a colecției nu este singurul punct culminant al campaniei Anul Iepurelui 2023. Eforturile Burberry merg mai departe decât doar colecția – marca a decis să onoreze Anul Iepurelui cu un videoclip. Înregistrarea prezintă actori Qi Xi, Shi Pengyuan și sportivul Zhao Lina, iar fotografiile au fost făcute de regizorul Zik Liu și fotograful Sky. Tripticul este un comentariu suplimentar asupra căutării de libertate a celor trei personaje, deoarece fiecare dintre ele se angajează într-un dialog vizual despre creativitate. Întreaga campanie anunță o nouă eră plină de succes pentru brandul britanic Burberry. Mass-media arată deja dragostea pentru proiect atât de critici, cât și de susținătorii casei de modă.