„Calvins or Nothing” – sportivi în rolul principal
Brandul de lux Calvin Klein este cunoscut pentru vânzarea de îmbrăcăminte sport de înaltă calitate. Din acest motiv, invită sportivi celebri la multe dintre campaniile sale de publicitate. Face acest lucru pentru a-și promova produsele în contextul activității fizice, al unui stil de viață sănătos și al spiritului sportiv. Prin urmare, aceste campanii urmăresc să îmbine imaginea mărcii cu valorile și aspirațiile legate de sport. „Calvins sau nimic” aceasta este o altă încercare a acestui concept. Campania se concentrează pe promovarea unei linii de lenjerie intimă cu nume renumite în domeniul sportului. Acesta își propune să sublinieze atât estetica, cât și funcționalitatea lenjeriei de corp, în timp ce transmite o imagine de încredere în sine, energie și un stil de viață activ.
Arată și simți-te bine
Brandul știe perfect cum să-și construiască o imagine pozitivă pe piață. El vrea să facă asta asociindu-și produsele cu activitatea fizică, succesul și determinarea pe care le reprezintă sportivii. Acest tip de cooperare ajută la crearea unei legături puternice între brand și consumatorii care se identifică cu valorile reprezentate de oamenii puternic asociați cu munca fizică. După cum am menționat, aceasta nu este prima campanie care dorește să popularizeze aceste valori. Calvin Klein demonstrează cu măiestrie trupuri frumoase, musculoase îmbrăcat în a ei lenjerie subtilă și măgulitoare.
Calvin Klein este cunoscut pentru campania sa iconică „My Calvins” din 2019, în care vedetele, inclusiv sportivii, pozează în lenjeria marca brandului. Această campanie a prezentat, printre altele: jucători de tenis, baschetbalist, jucători de fotbal și surferi, cum ar fi Nick Young, Odell Beckham Jr., Matthew Terry și alții. Brandul a fost și partenerul oficial de îmbrăcăminte sportivă pentru Major League Soccer (MLS), liga americană de fotbal. Ca parte a acestei cooperări, ea a creat campanii cu fotbaliști precum David Villa sau Graham Zusi.
“Calvins or Nothing” – la ce ne putem aștepta?
Cea mai recentă colecție este promovată de chipuri Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi și Mary Fowler. Ceea ce au în comun femeile menționate mai sus este că toate sunt fotbaliste profesioniste. Toate cele cinci jucătoare au succes în lumea fotbalului feminin și reprezintă țările lor pe arena internațională. Deși provin din diferite țări (Morgan din SUA, Kelly din Anglia, Dali din Algeria, Iwabuchi din Japonia, Fowler din Australia), împărtășesc o pasiune pentru fotbal și sunt cunoscuți pentru abilitățile, talentul și angajamentul lor față de dezvoltarea femeilor. fotbal.
Campania în sine, imortalizată de Brianna Capozzi, ne poartă în sfera intimă a fiecărei femei, arătându-și neclintirea încredere în sine și senzualitate. Folosind prim-planuri expresive și cadre complete, Capozzi subliniază, de asemenea, diversitatea și multidimensionalitatea fiecărui individ. Își celebrează atât puterea, cât și vulnerabilitatea, care sunt elemente importante ale acestei campanii.
Campania a imortalizat distribuția Calvin Klein în lenjerie de corp modernă din bumbac. Toate acestea combinate cu pantaloni simpli, înalți din denim care se referă la stiluri clasice, simple și largi din anii 90.În plus, nu lipsesc jachetele tăiate și clasice, care adaugă caracter întregului stil. Au fost evidențiate și tricourile caracteristice cu sigla brandului, care sunt un element indispensabil fiecărei colecții lansate. ” Calvins or Nothing” va apărea în curând pe canalele de socializare Calvin Klein, precum și în locații atractive din întreaga lume.
Lasa un comentariu