Chanel în Hong Kong
Hong Kong a atras lumea modei la un mare eveniment – spectacolul de replică a colecției Chanel Cruise 2025. Aproximativ 2.000 de invitați, inclusiv numeroși ambasadori ai mărcii, s-au întâlnit pentru a sărbători momentul unic al spectacolului. Chanel în Hong Kong. Colecția de croaziere din acest an a avut o semnificație aparte. A fost ultimul proiectat de Virginie Viard numit ” lebăda neagră ” a brandului, care a părăsit în mod neașteptat funcția de director de creație în iunie. Deși există speculații cu privire la succesorul ei, Chanel nu și-a anunțat încă un nou lider artistic. În următoarele sezoane, casa de modă franceză își va continua proiectele datorită unei echipă de designeri interni vor fi responsabili pentru viitoarele spectacole Métiers d’Art din Hangzhou, haute couture în ianuarie și un spectacol pe Lacul Como.
Chanel în Hong Kong: cum a fost atmosfera la spectacol?
Expoziția de colecție Cruise 2025 a avut loc în interioarele spațioase ale Institutului de Design din Hong Kong, unde invitații au avut ocazia să admire cele mai noi modele Chanel, inspirate de motivele de pe litoral. Colecția a inclus: rochii decorate cu modele de creaturi marine, costume de baie legate cu funditesi caracteristica de Chanel jachete din tweed, îmbogățit de data aceasta cu hote de scufundări. Această combinație unică de eleganță și ușurință nautică s-a referit și la atmosfera de pe litoral din Marsilia, unde a fost prezentată pentru prima dată această colecție.
După proiecție, invitații au avut și ocazia să continue seara într-una dintre locațiile legendare ale filmului Hong Kong – Studiourile Shaw. Acest studio, fondat în anii 1930, a jucat un rol important în stabilirea Hong Kong-ului drept „Hollywoodul de Est”. Chanel are și o istorie acolo. La Studiourile Shaw a avut loc primul spectacol din Hong Kong Karl Lagerfeld în 2006
Un semn simbolic pentru piața chineză
Locația spectacolului nu a fost aleasă la întâmplare. Nu este prima dată când Chanel se prezintă în Hong Kong. De ani de zile, marca subliniază importanța acestui oraș, care este una dintre piețele cheie din Asia. Cu 10 buticuri, este unul dintre puținele locuri din lume (alături de Paris) unde Chanel are o prezență atât de puternică. Brandul și-a deschis primul magazin acolo în 1979, în luxosul hotel Peninsula, în urmă cu un an, a semnat unul dintre cele mai mari contracte de închiriere de la pandemie – un pop-up cu două etaje „The Magical House of Chanel”. Toate acestea dovedesc poziția puternică și încrederea brandului în piața locală.
Lasa un comentariu