Florence Pugh este ambasador pentru Tiffany & Ce

Florence Pugh, ambasador Tiffany & Ce
sursa: footwearnews.com

Recent, Florence Pugh, în vârstă de douăzeci și șapte de ani, nu a reușit să evite lumina reflectoarelor. Actrița britanică a jucat în cel mai recent film al lui Christopher Nolan, „Oppenheimer”, care a primit constant recenzii strălucitoare de la premiera sa în urmă cu două săptămâni. Cu toate acestea, rolul său este semnificativ și în afara industriei corporative. Ea a fost invitată să coopereze cu un renumit bijutier de lux american și un retailer specializat. Deci e oficial… Florence Pugh este ambasador pentru Tiffany & Co.

Spiritul feminin al brandului

De-a lungul anilor, Tiffany & Co. a fost asociat cu multe momente iconice din cultura pop. Magazinul lor emblematic de pe Fifth Avenue din New York, numit adesea „Tiffany’s Flagship Store”, a devenit un simbol al luxului și al romantismului. Brandului îi pasă și de imaginea sa impecabilă și cooperează cu atenție cu vedetele. Florence Pugh este totuși un mare exemplu pentru multe femei. Rolul lui Amy March în adaptarea „Little Women” i-a câștigat-o faimă internațională și o nominalizare la Oscar la categoria Cea mai bună actriță în rol secundar.

Starul în ascensiune al cinematografiei Florence Pugh este ambasadorul Tiffany & Co
Starul de film în ascensiune Florence Pugh este un ambasador pentru Tiffany & Co
sursa: glittermagazine.co

În cel mai recent film „Oppenheimer”, actrița joacă rolul unui psihiatru seducător îndrăgostit de personajul principal. Tânăra, talentată, vedetă în ascensiune a tuturor tipurilor de cinema și-a prezentat cu măiestrie personajul, câștigând recunoaștere din întreaga lume. Nu e de mirare că Tiffany & Co a decis să o numească drept noua față a mărcii lor. ” Sunt încântat să anunț această colaborare ” – a scris Pugh pe Instagram. “O zi la fel de specială în care am filmat această campanie pentru că încă îmi ascundeam părul ras la acea vreme. Îți mulțumesc că mi-ai permis să fiu eu însumi “.

Florence Pugh este un ambasador al Tiffany & Co și al bijuteriilor lor unice

Brandul și-a invitat ambasadorii să coopereze la prezentarea celei mai recente campanii care introduce o extensie a binecunoscutei lor colecții Tiffany Lock. Lacătul Tiffany este o piesă unică cu o istorie bogată care datează de la începuturile companiei în 1800. Aceste lacăte, cu emblema caracteristică Tiffany, aveau inițial o funcție practică, dar cu timpul s-au transformat într-un simbol al iubirii și angajamentului. Cuplurile au început să le schimbe ca dovadă a sentimentelor lor, iar în timp au devenit un sinonim pentru legăturile de neîntrerupt între îndrăgostiți.

„Suntem încântați să prezentăm noi expresii ale temei Tiffany Lock”, a declarat Alexandre Arnault, vicepreședinte executiv al Tiffany & Co. „Ambasadorii casei noastre prezintă modele noi într-o campanie care este ancorată în ideea de dragoste, care a fost esențială pentru ADN-ul mărcii noastre încă de la înființarea sa în 1837.” Prin urmare, colecția extinsă atrage toate genurile și oferă o gamă diversă de bijuterii, inclusiv pandantive, inele, cercei și brățări. Fiecare vedetă a campaniei este prezentată în cele mai recente modele Lock, fiecare având un aspect puternic un simbol reprezentând legături care nu se pot rupe. Fără îndoială, numirea lui Florence Pugh ca ambasador Tiffany&Co a fost o mare mișcare de marketing pentru brandul care, la fel ca actrița, dorește să răspândească valori pozitive în lumea modernă.

New Face Florence Pugh - Ambasadorul Tiffany & Co
Față nouă – Florence Pugh este ambasadorul Tiffany & Co
sursa: tatlerasia.com