Istoria brandului Louis Vuitton
Louis Vuitton este un brand considerat în prezent unul dintre cele mai apreciate, recunoscute și identificate cu luxul atemporal. Marca comercială cu literele LV este un obiect căutat și foarte dorit în aproape fiecare țară din lume. Datorită popularității sale enorme și constante,marca Louis Vuittoneste, de asemenea, una dintre cele mai contrafăcute din lume.
Care au fost începuturile istoriei mărcii Louis Vuitton?
Fiecare poveste are un început: produsele Louis Vuitton au debutat pe piață în 1854. Inițial, brandul a fost asociat doar cu producția de genți de mână maro semnate cu inițialele aurii LV, dar în timp s-a consolidat și a extins gama.
Fondatorul mărcii a fost Louis Vuitton, care a avut ocazia să-și perfecționeze abilitățile unice de măiestrie la fabrica Monsieur Marechal din Paris.
Acolo s-a ocupat inițial de împachetare, iar în 1854 și-a deschis propriul local, oferind servicii de împachetare haine de curte în cuferă (o tendință populară în secolul al XIX-lea). Atunci a început să experimenteze și să lucreze la proiectarea valizelor și a genților de călătorie. S-a specializat deja în modă atunci.
Louis Vuitton și prima geantă ca oricare alta
Anul 1858 a adus o adevărată descoperire în modă. Atunci Louis Vuitton a lansat o valiză dreptunghiulară inovatoare, realizată dintr-un material mai ușor – pânza fără miros a depășit cufărul din piele și a devenit un indicator al calității noi.
Puterea Louis Vuitton creștea rapid – moștenirea fondatorului mărcii nu și-a irosit potențialul.În 1892, conducerea companiei Loius Vuitton i-a revenit fiului său, Georges.
A fost descendentul celebrului designer care a extins grupul de destinatari ai produselor de lux și a deschis primul magazin la Londra. De atunci, locația de pe Oxford Street a permis extinderea largă a mărcii în întreaga lume.
Louis Vuitton cu faimoasa sigla Monogram Canvas
Marea popularitate a mărcii în întreaga lume a început rapid să aibă ca rezultat încercări de contrafacere, de unde și ideea lui Georges Vuitton de a crea un logo special. În plus, descendentul celebrului fondator al mărcii a dezvoltat și un lacăt cu combinație special pentru valize și a introdus prima geantă moale Louis Vuitton.
Puterea mărcii Loius Vuitton în a treia generație
Anul 1914 și deschiderea unui magazin pe Champs Elysées din Paris au întărit și mai mult poziția mărcii în lume. Gențile și valizele de lux semnate de Loius Vuitton probabil nu se vor demoda niciodată. Aceasta este o eleganță pe care doar adevărații cunoscători ai frumuseții o pot poseda
Lasa un comentariu