Povestea lui Philipp Plein – un designer cu mingi de afaceri!
Cu doar câțiva ani în urmă, nimeni nu auzise de el. Astăzi povestea lui Philipp Plein arată clar cum poți obține un succes amețitor pe piața modei. Rupând modelul și cadrul pe care alți designeri ni le impun, Plein a deschis ochii tuturor oamenilor creativi din lume.
Astăzi, logo-ul craniului este un brand fierbinte, cunoscut în întreaga lume. Poate că mulți dintre voi nu pot tolera sau chiar sunt alergici la creațiile sale. Un lucru este cert, merită un mare respect pentru felul în care își abordează afacerea.
Povestea lui Philipp Plein – totul a început în Germania
Când te naști în Munchen, într-o familie de intelectuali, planul tău de acțiune este strict definit de tatăl tău doctor. Tânărul Plein a fost trimis la școala de elită Schloss Salem Alma. Când studia dreptul, a decis să înceapă să creeze paturi și mese de lux pentru câini.
A moștenit-o de la bunicul său20.000 de mărci germaneiar în 1998 a deschis o firmă de producție de mobilă. Folosind averea familiei în acest fel.
A folosit piele de crocodil de înaltă calitate în desenele sale. De multe ori, după tapițarea blatului, a rămas mult material. Apoi i-a venit ideea de a crea genți extravagante care au uimit mulți oameni.
Presupun că știa deja unde era locul lui și ce voia să facă. Cred că nu există coincidență în viață, povestea lui Philipp Plein demonstrează clar acest lucru. Cel mai important lucru este să începi ceva care te entuziasmează cu adevărat și ceea ce iubești. Designul de mobilier a fost o cale naturală către lumea modei înalte cu M majusculă.
Un moment de descoperire pentru un designer – povestea lui Philipp Plein
Fiecare dintre noi are propriul nostru timp și ar trebui să profităm la maximum de el. O astfel de perioadă s-a întâmplat pentru Plein în 2003 la Târgul de modă și design – Premieră la Düsseldorf. Este unul dintre cele mai mari evenimente din Germania și determină ce vom purta sezonul viitor.
În acel moment, vindea mobilă, produse pentru câini și genți din piele.
Philipp din Düsseldorf și-a vândut produsele într-o singură zi 100 00 de euro!!! Desigur, acesta este un rezultat uimitor pentru cineva care abia începe în această afacere. Copilul de aur al modei? Hmmmm, nu știu, dar un lucru este sigur că Plein are bile…
Anul următor a intrat în același târg cu o ofertă mult extinsă și holistică. Avea produse pentru copii, femei și bărbați. Cu toate acestea, cea mai mare senzație a fost provocată de jachetele militare decorate cu un craniu din cristale Swarovski. Philipp a venit cu un preț prohibitiv de câteva sute de euro pentru o jachetă. Si ce? Și nimic – alergau ca apa.
Au devenit atât de populari încât în câteva luni au renunțat un milion de euro!
Așa începeți să urci o scară foarte înaltă. În anii următori nu face decât să fie mai bine și totul indică faptul că povestea lui Philipp Plein este visul majorității tinerilor designeri.
Cum influențează povestea lui Philipp Plein o abordare inovatoare a lumii modei?
Acest german de 39 de ani a înțeles rapid puterea enormă a rețelelor sociale. Și, de asemenea, idei neconvenționale și vedete care decid totul astăzi. Nu este un basm faptul că Plein a organizat unul dintre spectacolele sale într-un bordel. Și dacă s-a vorbit bine sau rău despre asta – un lucru este sigur – s-a vorbit cu voce tare. Philippplein presupune că totul este asemănător.
De aceea abordarea sa de a-și promova brandul este o mare ruptură față de convenție.
În 2006, fețele campaniei sale au fost Marcus Schenkenberg și Naomi Campbell. Costurile cheltuite pe celebrități mondiale au plătit rapid. Plein a înțeles că un nume face o mare diferență.
Anii următori au colaborat cu Chris Brown, Linsday Lohan, Ed Westwick, Terry Richardson, Grace Jones, Iggy Azalea, Snoop Doog și multe alte celebrități. Pentru a obține 50 de cenți pentru a-ți deschide buticul, trebuie să cheltuiești o mulțime de bani. Philipp înțelege perfect acest lucru și nu regretă niciun euro cheltuit.
Povestea lui Philipp Plein arată cât de importantă este promovarea și tot ce ține de expunerea brandului în lume. În afară de faptul că vei proiecta o jachetă de piele pentru 2.000 PLN. euro, trebuie să aveți un plan – cum să-l vindeți. Nu este suficient să distorsionezi ceva, să-l numești prost și să aștepți succesul.
Designerul înțelege perfect acest lucru, navigând eficient în desișul marketingului de lux. Prezentările sale de modă sunt o lume diferită, pe care acum este greu să o ajungă din urmă pentru alții.
Sunt curios cine dintre designerii de astăzi investește de la 1,5 până la 3 milioane de euro pentru spectacolul lor?
Cred că așa este structurat acum – fără bani, fără masă. În epoca tuturor, trebuie să ieși în evidență. Chiar și atunci când ai ceva foarte unic, marketingul excentric costă bani!
Philipp dă un adevărat spectacol. Transformă suprafețele uriașe într-un spectacol real și unic. Cel mai mare și mai interesant care a avut loc a fost subiectulRoller – Coaster, oraș de cowboy, spectacol cu o unitate militară, Monster Truck, skate park și piscină cu schiuri și jet ski.
Este rar să vezi astfel de eforturi mari în lumea modei. Dar funcționează! De câțiva ani încoace, marca Philipp Plein câștigă valoare ca un vin italian bun.
Cum să vinzi o jachetă cu 80.000 USD?
Și aici începe dansul pinguinilor. Produsele Plein costă mult, deși poate fi și tipul de alteritate pe care îl reprezintă, cine știe…
Tricourile încep de la câteva sute de zloți, de obicei de la 800 la 1.000 la 2.000 de zloți. Sumă de la 2,3 mii PLN până la o medie de 8,9 mii PLN. PLN – acesta este prețul pentru jachetă.
Pantofii costă de obicei 2.300 PLN. Pentru majoritatea oamenilor aceste prețuri sunt prohibitive, dar nu pentru toată lumea. Cunosc mulți fani ai acestui brand și suma cheltuită pe îmbrăcăminte Philipp Plein este doar o sumă care nu contează pentru ei.
Unul dintre cele mai scumpe produse este o jachetă în valoare de 80.000 PLN. dolari. Este confectionat din piele de crocodil si nurca. Pare utopic, dar acest model se vinde deja, simplu nu?
Plein spune deschis că s-a concentrat pe vânzările online mai devreme decât Gucci sau Hermes. Magazinele online și toate vânzările de comerț electronic aduc companiei până la 14 milioane de dolari anual. Aceasta este o sumă pe care ar trebui să o ia în considerare unele mărci de lux de nișă.
Politica lor interzice vânzările online. Acest lucru este complet de neînțeles pentru mine și mi se pare că nimeni nu poate scăpa de asta astăzi. Dacă susțineți că trebuie să vindeți doar în magazinele staționare, vă împușcați în picior – ”minge scurtă, set rapid”!
O scurtă istorie a lui Philipp Plein și a buticurilor sale din întreaga lume
Potrivit diverselor date, brandul are aproximativ 30 de buticuri proprii, restul sunt francize. Philipp nu scutește nicio cheltuială în designul magazinului său staționar, cheltuind milioane pentru o atmosferă de lux. Trăsătura sa caracteristică este materialele de cea mai înaltă clasă, cum ar fi marmura, cristalele și un craniu mare de cristal.
Clienții iubesc Crystal Grand craniu, făcând adesea fotografii cu ea. Acesta este ceva foarte Plein – un punct de selfie permanent în buticurile sale.
Fiecare punct de vânzare de marcă este situat într-o locație excelentă. În Londra, Philipp Plein sa situat pe New Bond Street. Showroom-ul său are 3 etaje și 350 de metri pătrați. Investit 3,5 milioane de euro Cu siguranță vor plăti cu dobândă.
Ce determină succesul lui Plein?
Hainele sale sunt purtate de cei mai mari jucători din show-business, printre care Victoria și David Beckham, Jennifer Lopez, Dima Bilan Timati și multe alte fețe celebre. Astăzi este un brand global și recent foarte de dorit printre iubitorii de modă.
Produsele Philipp Plein au avut un mare succes. Unde este rețeta? Cu siguranță unic, bazat pe cultura pop larg înțeleasă. O referire la eroi celebri precum Superman, Batman sau alte personaje din basme.
Pentru că fiecare dintre noi se identifică cu anumiți supraoameni fictivi… Dar probabil că aceasta nu este principala forță motrice a acestui brand celebru. Philipp Plein a învățat perfect bine regulile jocului, în care a trebuit să iasă în evidență.
Stilul lui este de a sparge anumite bariere într-un mod excepțional de cald și foarte individual. Multe dintre produsele concepute sunt excentrice, dar în același timp pot fi purtate în fiecare zi.
Pentru mine, povestea lui Philipp Plein este un exemplu despre cât de bune se fac afaceri astăzi. Nu este ușor în secolul 21 să creezi rapid un brand de îmbrăcăminte atât de faimos ca el însuși. Și dacă cheltuiești 500 de euro pe un tricou, e semn că ai crezut povestea acestui designer uimitor.
Lasa un comentariu