Brandul Rolex – dorința elvețiană la bărbați
Pentru unii este confortul posesiunilor, pentru alții este o viață liniștită, poate faimă. Doar noi înșine știm care este cuvântul lux și câte asocieri evocă. Dar în mod clar, un brand din lume a inventat această expresie interesantă. marca Rolex despre ce vorbim aici înseamnă pentru fiecare tip la fel de mult ca și dorința și asta nu este o exagerare.
De ce acest nume este atât de clar asociat cu ceva foarte elit?
Sunt aceste eforturi de marketing pe termen lung sau poate o fascinație tipic masculină pentru ceva care nu este pentru toată lumea? Răspunsul – la fel ca și întrebarea în sine – nu este ușor, deoarece mulți factori au contribuit la succes.
Mi se pare că marca Rolex este, înainte de toate, un simbol în istoria ceasornicarului. Un pionier extraordinar și eroic care s-a bazat pe ideile și tehnologiile sale care erau nepământene pentru acele vremuri.
În 1926, a fost făcută o piatră de hotar în istoria ceasurilor când ceasul a fost închis într-o carcasă rezistentă la apă și praf și l-a numit Oyster. Desigur, nu toată lumea credea că o astfel de inovație poate fi produsă, așa că marca Rolex a decis să o folosească.
La un an de la prima producție, sa dovedit că ceasul este complet rezistent la apă folosind un tânăr înotător Mercedes pe nume Gleitze. Timp de 10 ore, temerarul a înotat în canal cu produsul Rolex iar ceasul a supraviețuit testului îndrăzneț în stare perfectă.
De aceea, marca Rolex este un precursor și un adevărat gladiator, de care puțini oameni își amintesc astăzi!
După o încercare reușită de a pluti în canal, compania a urmat acest impuls. Marketingul său a prezentat sportivi celebri și realizări chiar mai îndrăznețe, desigur, toate pe fundal cu ceasurile Rolex.
În afară de faptul de a zbura peste Everest, să ne concentrăm pentru o clipă pe încercarea de a doborî recordul de viteză. În 1935, Sir Malcolm Campbell, unul dintre cei mai rapizi șoferi din lume, a stabilit un record de 300 mile pe oră, sau aproximativ 485 km/h, viteză pe uscat la Bonneville Salt Flats din Utah.
După cum ați ghicit, el purta acest ceas elvețian de elită, iar marca Rolex sărbătorește un alt succes.
Au existat mult mai multe succese similare, cum ar fi primul ceas automat, Datejust. În 1945, acesta a fost ceva neobișnuit și foarte inovator. Astăzi, pentru a exista, marca Rolex trebuie să concureze cu multe companii foarte bune.
Numai dintr-un motiv foarte simplu, ceasurile Rolex nu mai sunt lucrate manual. Pe care mulți cunoscători îl consideră o slăbiciune.
Acest lucru nu schimbă faptul că marca Rolex, conform ultimelor rezultate ale Institutului de Reputație, este cea mai renumită companie din lume.În clasamentul lor, a fost pe primul loc în oraș și acesta este un semnal clar cine împarte cărțile aici.
Oamenii iubesc Rolex pentru ceea ce este și nimic nu se va schimba în curând.
Lasa un comentariu