Istoria mărcii Agent Provocateur
Sursa: agentprovocateur.com

Agent Provocateur este unul dintre cele mai recunoscute mărci de îmbrăcăminte din lume, producând lenjerie intimă pentru femei. Fascinant, cu o nota rock, caracter, pentru diverse ocazii. Ceea ce îi distinge este abordarea lor neconvențională a designului de lenjerie intimă, idei inovatoare, materiale de cea mai înaltă calitate – nu există compromisuri aici! În prezent, brandul este administrat de femei, pentru că cine știe mai multe despre nevoile femeilor decât femeile înseși?! În plus, există un lider carismatic care este înaintea tendințelor. Istoria mărcii Agent Provocateur începe în anii 1990 în Marea Britanie. Este extrem de interesant și plin de răsturnări de situație.

Lenjerie marca Agent Provocateur
Sursa: agentprovocateur.com

Este nevoie de mai puțin de 30 de ani pentru a construi un magazin de lenjerie mare marcă de îmbrăcăminte, care este cunoscut în fiecare colț al lumii. Cum a devenit Agent Provocateur astăzi sinonim cu lenjeria de lux?

De la un magazin de pe Broadwick Street la faima internațională

Compania Agent Provocateur își lansează oferta în 1994, vând lenjerie într-un magazin de pe strada Broadwick. A fost fondată de un cuplu căsătorit, Joseph Corre și soția sa Serena Rees, iar prezența lor în industria vestimentară și a modei nu este întâmplătoare, deoarece mama lui Joseph este Vivienne Westwood. Numele ei este bine cunoscut de fanii modei punk, rock și new wave. În 2022, designerul de modă a fost numit de Sky Arts drept al 4-lea cel mai influent artist din Marea Britanie în ultimii 50 de ani.

Costumul Agent Provocateur
Sursa: agentprovocateur.com

Joseph Corre avea simț artistic după mama sa, era aproape de modă și, ca și mama lui, se simțea bine în propria afacere. El a conceput lenjeria intimă și a dat tonul companiei. Drumul pe care l-a parcurs compania lui seamănă cu istoria Versace.

Pe un sul

Anul 2007 a fost un progres pentru cuplu și afacerea lor. Din păcate, relația lor nu a durat 80% din acțiunile companiei au fost achiziționate de Fondul de Private Equity 3i. Suma plătită a fost de 60 de milioane de lire sterline. Până în 2009, magazinele cu marca Agent Provocateur au fost deschise în Dubai, Statele Unite, Hong Kong și Rusia.

Lenjerie de naștere Agent Provocateur
Sursa: agentprovocateur.com

La 10 ani de la vânzarea acțiunilor, compania a fost achiziționată de Four Holdings. Ultimii ani au fost istoria mărcii Agent Provocateur împreună cu extinderea ulterioară. În prezent lenjeria pe care o produc este disponibilă în toată lumea printr-un magazin online.

Un suflet carismatic și creativ într-o poziție managerială

Acest nume nu este cu siguranță străin pentru femeile care iubesc lenjerie de lux. Sarah Shotton a creat lumea lenjeriei feminine din 2010. Una dintre cele mai recunoscute mărci de îmbrăcăminte din lume. Lenjeria intima dorita de femei indiferent de locatia geografica.

Lenjerie de corp Agent Provocateur
Sursa: agentprovocateur.com

Brandul este unul dintre brandurile de cult și ales cu nerăbdare de femeile din Marea Britanie. Femeile o apreciază pentru abordarea ei îndrăzneață a subiectului lenjeriei, pentru că a trecut dincolo de tipare și croieli perfecte care se potrivesc perfect, indiferent de tipul corpului.

Lenjeria Agent Provocateur este o idee grozavă de cadou, iar dacă nu știi dimensiunile, oferă persoanei dragi un card cadou. Va fi întotdeauna un hit, cadou de lux pentru femeie.

Istoria mărcii Agent Provocateur scrisă de vedetele principale

Compania este renumită pentru videoclipurile sale provocatoare și îndrăznețe cu femei populare. Scurtmetrajele au fost memorabile filme cu Kylie Minogue și Kate Moss. Cu toate acestea, au existat mult mai multe actrițe și modele care promovau lenjeria intimă de la brandul britanic. Daisy Lowe, Maggie Gyllenhaal sunt alte femei populare care au purtat lenjerie Agent Provocateur pentru a o promova.

Femeile oferă femeilor soluții de lux pentru viața de zi cu zi, pentru ocazii importante și pentru dormitor, tocmai pentru a le face să se simtă o femeie puternică, eliberată și frumoasă, indiferent de vârstă și dimensiune.

Logo-ul mărcii Agent Provocateur

Sigla Agent Provocateur
Sursa: logos-world.net

Brandul are un logo foarte simplu și distinctiv. Degajă eleganță, șic, gust și lux. Acesta este numele companiei scris în scris spencerian. Acest un script distinctiv folosit pentru corespondența de afaceri încă de la mijlocul secolului al XIX-lea și primele trei decenii ale secolului al XX-lea în Statele Unite.

Logo-ul este următoarea etapă din istoria mărcii Agent Provocateur, pentru că nu a arătat așa de la început. Astăzi, acest logo este sinonim cu lenjeria intimă de lux.

Romantic și tentant

Fiecare colecție ulterioară de la Agent Provocateur dezvăluie cărți noi. Brandul demonstrează că lenjeria de corp are multe versiuni, de la romantic, la tentant, la ocazional (de exemplu, ziua de naștere). Oferta brandului de lux cuprinde atat seturi subtile si delicate, cat si provocatoare, dar toate de bun gust. Deși Agent Provocateur este renumit pentru filmele sale controversate, fiecare set de lenjerie de la ei are eleganta.

Lenjerie de lux
Sursa: agentprovocateur.com

Oferta include si: costume de baie, haine (inclusiv: rochii, pantaloni, pulovere), pijamale de mătase și accesorii precum ciorapi si accesorii de nunta, care o va completa perfect stil de nunta.

Lux pentru corp și spirit

Lenjeria luxoasă face o femeie să se simtă mai feminină. Fabricat din materiale de înaltă calitate, este plăcut la atingere. Agent Provocateur creează lenjerie intimă din materiale de cea mai înaltă calitate și au grijă de fiecare detaliu. Este plăcut să porți lenjerie exclusivă în fiecare zi pentru că îți crește încrederea în tine.

Produse unice, de la femei unice pentru fiecare femeie – așa puteți rezuma brandul Agent Provocateur. Și aproape 30 de ani pe piață demonstrează calitatea produselor lor și faptul că femeile își iubesc lenjeria.