Pharrell Williams debutează la Louis Vuitton

Debutul lui Pharell Williams în rândurile mărcii Louis Vuitton
Fotografie editie.cnn.com

Când a fost numit pentru a-i succeda regretatului Virgil Abloh, a avut loc o dezbatere cu privire la meritele numirii sale. Deși nu este un designer de modă pregătit oficial și a câștigat de 13 ori premii Grammy, el a dovedit că este persoana potrivită la locul potrivit. Debutul lui Pharell Williams ca director creativ al segmentului masculin Louis Vuitton s-a dovedit a fi ceva spectaculos. Spectacolul a avut loc la apus, lângă podul Pont Neuf din Paris. Casa de modă franceză ne-a răsfățat cu o orchestră completă, un cor gospel și peste 70 de stiluri modelate de chipuri celebre.

Spectacolul în sine a fost, de asemenea, o mișcare mediatică uriașă pentru brand. Prietenii celebri ai lui Williams l-au încurajat din primul rând. Printre aceștia s-au numărat Rihanna, modelul celei mai recente campanii a mărcii, Jared Leto, Lenny Kravitz și Jay-Z, care au evoluat la afterparty. Ambasadorul mărcii Zendaya a apărut și alături de fostul stilist Law Roach. Fără îndoială, însă, Louis Vuitton sub noua sa conducere ne-a oferit ceva extraordinar. Lumea își va aminti asta mult timp, a colecția în sine va fi începutul unei noi ere pentru brand.

Un loc la coadă

Nu fără motiv a fost numit un icon al modei în industria sa. Pharrell Williams, deși era încă un muzician și producător celebru, a fost asociat cu bunul gust atunci când a fost vorba de alegerea hainelor. De-a lungul carierei, a colaborat cu diverse branduri de modă, inclusiv cu cel al cărui director artistic avea să devină câțiva ani mai târziu. În 2003 a avut ocazia să coopereze cu Marc Jacobs, care era atunci la cârma lui Louis Vuitton și a designerului japonez Nigo. Rezultatul muncii lor au fost ochelari de soare cu o formă caracteristică a cadrului și au devenit unul dintre cele mai bine vândute produse ale mărcii.

Debutul lui Pharell Williams ca director artistic al Louis Vuitton
Debutul lui Pharell Williams ca director artistic al Louis Vuitton
sursa: https://www.telegraph.co.uk

Au urmat și alte colaborări, cum ar fi cu Moncler și Moynat, și parteneriate pe termen lung cu Adidas și Chanel, inclusiv o colecție capsulă cu regretatul director de creație al Chanel, Karl Lagerfeld. Și totuși, preluând funcția de director artistic al… Louis Vuitton, acesta este un moment cu adevărat interesant pentru lumea modei. Inspirat de creativitatea și sensibilitatea sa de neegalat față de noile tendințe, Pharrell nu trebuie doar să continue viziunea pe care Virgil Abloh a adus-o brandului, ci și să-și aducă viziunea proprie. prospețime și originalitate. Se pare că noua colecție este o combinație a acestor două componente.

Debutul lui Pharell Williams – ce a prezentat el lumii?

După cum am menționat, Pontul Neuf din Paris a fost transformat în podiumul Vuitton. Așadar, ea însuși conținea o fâșie cu motivul emblematic Damier, care a fost țesut puternic în colecție. A apărut, printre altele, pe paltoane până la podea, costume montate, valize structurate și cuferă. A fost văzută și pe o gamă largă de accesorii, inclusiv pălării, genți și șepci de baseball. Totuși, am avut șansa să-l vedem în acest sezon noi motive de Louis Vuitton. Podiumul a prezentat modele brodate din lucrările artistului american Henry Taylor. Și în plus, logo-ul de conectare clasica monograma „LV” cu cuvântul „lovers” aranjat într-un nume jucăuș pentru cuvintele: „LVERS”.

Un alt element al colecției au fost jachetele varsity decorate, pline de detalii caracteristice precum mâneci din piele, culori discrete și petice. Au fost și accesorii iconice. Modelele au ieșit cu câteva dintre cele mai recunoscute genți ale mărcii – Speedy, care anunță o adevărată metamorfoză a acestui model iconic. Speedy a fost întotdeauna o geantă de pânză pentru bărbați, până când au făcut o versiune mai mică pentru Audrey Hepburn în 1965″, a spus Pharrell după spectacol. “Am vrut să iau ceva care simțeam că va fi unisex și să fac doar o geantă grozavă pentru oameni. Este o icoană de zi cu zi creată pentru fiecare stil de viață.”

Ochelarii de soare, care au devenit marca comercială recunoscută a lui Pharrell Williams, au jucat și ei un rol cheie. Au fost disponibile într-o varietate de dimensiuni și forme. Spectacolul în sine s-a încheiat cu corul gospel Voices of Fire, iar Williams însuși a compus două melodii noi pentru spectacolul de pe podium, inclusiv „ „Bucurie (de nespus)” cântat de un cor din Virginia care a fost lansat acum cinci zile și de asemenea “Pacea să fie în continuare” cu participarea pianistului chinez Lang Lang.

Debutul lui Pharell Williams s-a dovedit a fi o combinație extraordinară de modă high-end și sunet bun. La fel ca predecesorul său, Virgil Abloh, cântărețul are un talent extraordinar de a anticipa tendințele culturale, de a redefini spiritul și abilitatea de a-și transmite ideile unui public de masă.

Pharell Williams debutează la Louis Vuitton